some_text

Blågula favorit huset

Kategori: Allmänt

Sveriges stolthet, landet av lösa delar, ansvarig för köttbullens internationella kariär, huset med massa små hus inuti, Ikea förstås! När jag svänger in på den ofattbara stora parkeringen så känner jag mig faktiskt en aning patriotisk (notera att denna känslan kändes innan jag använde 2 h på att skruva ihop ett j*vla skrivbord, som tillochmed blev lite snett). Hela byggnanden är i Sveriges färgen, och tanken slår mig att det finns 349 sådanna här svenne-manifest i världen. Helt sjuuuuuukt.
 
Jag tycker i alla fall det är mycket mysigt att gå runt där, och man längtar ju hela tiden efter de där köttbullarna.. Hehe. Köpte med mig ett nytt skrivbord, lite förvaringslådor till bla smink, en växt (OKEJ IMPULS) och lite annat viktigt (inklusive sugrör <333). Blev mycket lyckat! Lägger upp bilder när allt är fixat. ^_^
 
Detta x 4
 
Mest viktigta målet med dagen!! Men alltså är det bara jag som tycker att man hela tiden får för lite brunsås och lingonsylt?!?!
Kommentera inlägget här: