some_text

Daily blog

Kategori: Allmänt

 
1. Vaknade alldeles för sent, så jag och Josefine missade tåget till Malmö... Haha, inte så farligt, tog bara nästa. Men har hela dagen gått runt och varit jättetrött och små sur, eftersom jag inte fick mitt morgon kaffe. Aja, vi kom till Malmö och åt lunch på Espresso House. Älskar lax bageln! <3 // 2. Fina vännen Josefine :D // 3. Sen åkte jag hem till Fina och bakade med henne och Emma. Kom också försent till de. Dock inte mitt fel, tåget var försenat. Vi åt choklad bollar och pratade :D // 4. Emsis och jag <3 // 5. Kom hem och kollade lite på youtube. // 6. Så mycket jag har att göra nu, så är tvungen att skriva en massa ''kom ihåg'' lappar. Denna är den mest aktuella! // 7. Lagade (värmde en pizza och skärde upp lite tomater) mat och åt det framför Friends. ^^ // 8. Gick ut och pratade med Josefine och Matilda! Super mysigt. :) // 9. Kom hem och sitter nu och kollar på pll och dricker te. Life <3
 
Kommentera inlägget här: