some_text

Spykist

Kategori: Allmänt

Min första dag på gymnasiet är över. Helt sjukt.
 
Var jättenärvös tidigare, men känns som det lättat lite under dagen. Klassen är super trevlig och jag tror att vi kommer ha 3 bra år tillsammans. Skolan är också väldigt fin, dock lite svårt att hitta haha.. Känns bra ändå. :)
 
Dagen började med att alla samlades i aulan. Man kunde typ känns på nervösiteten. Alla kollade runt med en blaning av nervösitet och nyfikenhet. Vi fick våra klasser och man avgörde vem av de man kollat in går i sin klass. Min lärare började med att tappa ett gem på marken, och sa det typiska ''man kan höra en knappnål falla''. Det var verkligen så tyst, inte bara på morgonen men hela dagen. Kanske är min klass inte den mest pratande, eller så var alla bara riktigt nervösa (tror på det senare). Dagen gick ut på att ha smått awkwarda konversationer med alla sorts människor. Hoppas att det awkwarda fösvinner mer och mer med tiden.
 
Om ni börjat på gymnasiet, hur var er första dag?
 
SÅ tråkig outfit. Folk måste få helt fel intryck av mig. Jag brukar klä mig rätt roligt, tycker jag iaf.
 

KOMMENTARER:

  • Amanda Jona [SPONTAN] säger:
    2014-08-19 | 20:15:24
    Bloggadress: http://spontan.blogg.se

    Härligt att skolan känns bra :)

Kommentera inlägget här: